Podmínky a ceník

Podmínky pro poskytnutí služeb

Vždy se snažíme odehrát akci na odpovídající umělecké úrovni a v odpovídající kvalitě v souladu s dohodnutým repertoárem. Aby se nám hrálo dobře a Vy jste byli spokojení, potřebujeme pro naše účinkování dostatek prostoru krytého před deštěm a přímým slunečním zářením a 4 židle bez opěradel na ruce (pokud to prostor neumožňuje, ve výjimečných případech můžeme, kromě hráče na violoncello, odehrát vestoje). Vyhrazujeme si právo neprovést uměleckou činnost v případě možnosti poškození hudebních nástrojů (déšť, mráz, přímé intenzívní sluneční záření).
Vše záleží především na domluvě, tak jako my se snažíme komunikovat s Vámi, oceníme, abyste i Vy včas informovali nás, zejména v případě změn týkajících se účinkování kvarteta (změna místa, času, harmonogramu, případně repertoáru).

Ceník

Za svatební obřad si účtujeme 4 400 Kč a pokrytí nákladů na cestování, koná-li se   svatba mimo Ostravu. Jedna hodina hraní na svatební hostině stojí 4 000 Kč. Aranžování a úprava skladeb na Vaše přání je účtována zvlášť podle množství a náročnosti.

Cena produkce jiného typu je individuální a odvíjí se od Vašich požadavků a charakteru akce.

Pro závazné rezervování termínu účinkování požadujeme složení zálohy, jejíž výše se odvíjí od výsledné sumy honoráře (v případě svatebního obřadu – 2000 Kč). Záloha je vratná pouze v případě, že dojde ke zrušení účinkování více jak 30 dnů před konáním akce.